İlk ödülüm


Bu benim ilk ödülüm o yüzden biraz görmemişlik yapıp keyfini çıkaracağım.Sevgili arkadaşım -herdemlezzet-hediyemi bana göndermiş .Şimdi kırmızı halı da salına salına yürüyerek ödülünü alan ,şimarık şarkıcıları o kadar iyi anlıyorum ki...

-herdemlezzet- in bahsettiğine göre ödül almanın da bazı kuralları varmış.Ödülün ambleminin sayfanız da yayınlanması,11 arkadaş seçip onlara da ayrı ayrı ödül iletmek ,herbirinin sayfasını ziyaret ederek ödül aldıklarını bildirmek gibi.
Tabii son olarak ta kendinizle ilgili 7 gerçeği ifşa etmek.

İşte benim hayatımın gerçekleri,

1 -Kedilerden ölesiye korkuyorum.
2-Gözlerim kör olana kadar kitap okuyabilirim .
3-Misafir ağırlamaya bayılıyorum.
4-Ağız tadım hiç yoktur .
5-Sinirlendiğimde gözüm kesinlikle bir şey görmez.
6-Bu hayatta kızlarım için yapmayacağım hiiiiç birşey yoktur.
7-Öfkemi içimde tutamam.Patlarım gider.

Veee benim de ödül vermek istediğim 11 arkadaşım,
1-minimutfaktan
2-bülbülünyeri
3-renkli dünyam
4-siyahkuğu
5-keshkule
6-narşenbe
7-mehtap
8-mutfaktaki acemi
9-lezzetyagmuru
10-sarımutfak-hande
11-cuisine -interculturelle

Tekrar ödülüm için teşekkür ederim .


Yorumlar

  1. Hayırlı olsun tebrik ederim! Benim de ilk ödülüm oldu Allah nicelerini göstersin inşaaaaaallah :) Bana da beklerim Sevgiler;)

    YanıtlaSil
  2. Canım tebrik ederim nice ödüller alırsın inşaallah, hem de teşekkür ederim beni de layık görmüşsün. Tam da dediğin gibi olmuş gerçi, körler sağırlar birbirini ağırlar ama olsuun. Ben seni ziyaret edip söyledim sanıyordum sanırım yanılmışım affet :(

    YanıtlaSil
  3. MEHTAP TANTIUS3 Mayıs 2012 20:58

    Tebrik ederim sekerim:)Daha nice oscarlara..:))

    YanıtlaSil
  4. ödülümü almaya geldiiim. fazla ödül göz çıkaracak değil ya :))) çooook teşekkür ediyorum. hatırlanmak ve beğenilmek gerçekten de çok güzelmiş. kocaman sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Canim bende seni tebrik ederim, ilk ödülün hayirli olsun! Daha nice ödüllere insallah, sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim canım ,
    beni layık gördüğün için çok teşekkür ederim , çok gönlüm oldu
    hemen ödülümü aldığımı yazıyorum ödül yerime,
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. geldim ödülümü gördüm kabulettim çooookkkk sevindim çok teşekkür ederim canım.senide ödülünden dolayı kutlarım
    mutlu haftasonları
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  8. İlk ödülün hayırlı uğurlu olsun, daha nice niceleri de olsun ama.

    YanıtlaSil
  9. Tebrik ederim.Nice ödüllerin olsun.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. canım ödül için çoook teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder