Diyet Ispanak Yemeği


Hayatım boyunca hiç diyet yapmadım  ama bu aralar hayatım diyet yapıyor .Hiç bilmesem ,anlamasam da onun için birşeyler hazırlamaya çalıştım .Kızartmaları ,pastaları ona göstermeden gizli gizli yiyoruz .Bir diyetisyen eşliğin de 10 gün de 5 kilo  verdi bile .Doktor detoks için karnından da iki günde bir iğne yapıyor .Şimdilik  herşey yolunda gidiyor,kilo verdikçe de mutlu oluyor .Diyet dünyasın da kara bir cahil olarak , ıspanaklı diyet yemeği yaptım kocama ,işte tarifi ve basit yapılışı ,tadı ise  çok inadırıcı olmasa da  süper diyorum.... Umarım inadırıcı olmuştur .

Malzemeler ise ,
Pek tasarruflu  diyet yapanlar bütçeden tasarrufa geçerler ,Yedikleri az ,yağsız ,tuzsuz.Hiç masraf yok.
-300 gr ıspanak iyice yıkandıktan sonra  suyunu süzdürerek ince ince kıyıyoruz .
-1 adet kuru soğanı   yemeklik doğruyoruz ve 1 tatlı kaşığı zeytinyağın da kavuruyoruz .İçerisine 50 gr  yagsız kıyma eklenerek kavurmaya devam ediyoruz .
-1 adet  ince doğranmış pırasayı da tencereye ekliyoruz ,kimyon ve karabiber ilave ederek .Yemeğimizi pişiriyoruz .Kalori yok ,enerji çok .Afiyet olsun diyet yapanlara.

Yorumlar

  1. ooo bayağı kilo vermiş hem de kısa sürede, kolay gelsin:))ıspanak en sevdiğim sebzelerden, yapması da kolay, afiyet olsun ama pastaları gizli gizli yemek zor yaaa:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gostermiyoruz pastalari,pogacalari ona,simdilik bakalim nasil devam edecek.

      Sil
  2. Afiyetler olsun. Ellerinize sağlık. Diyet yapmak ne kadar zor yemek sayfası yazarları için.

    YanıtlaSil
  3. Harika bir diyet yemeği olmuş.Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadi superdi,dersem yalan olur ama kolorisi azdi.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim ,tum diyet yapanlara gelsin ozaman...

      Sil
  5. Ahhh bende diyetteyim ve açım aç:)
    Bende aynısını yapıyorum ve alışınca böyle az yağlı bile lezzetli geliyor.
    Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyette olmak zor bir durum.sigarayi biraktigim donemler aklima geliyor. O da cok zordu ve stesliydi.

      Sil
  6. Allah kolaylık versin, ona da size de..ıspanak da diyet yapanların can dostu bir sebze, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten benim icin zor ama onun icin daha da zor.Gerci kilo verdikce hosuna gidiyor diyet.

      Sil
  7. eşine kolay gelsinnnn...ellerine sağlık sen böyle güzel diet yemeği yaparsın oda zayıflar tabii sevgiler canım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder