Eti Puf Pasta


Telefon çalar ,sevilen dostlar bir çay içimlik uğrayacaklardır.Buzdolabının kapağı açılır ,beş dakika seyredilir ,içerdekiler kontrol edilir  ve bu pasta tarifi ortaya çıkar .Ne zamandır beni bekleyen hazırpasta tabanı da değerlendirilmiş olur böylece.Siz kremayı istediğiniz gibi hazırlayabilirsiniz hatta hazır puding de koyabilirsiniz .Ben profiterol kreması kullandım içerisine.

Sade pasta tabanı,yada hazir sade pasta, tek kattan 8 adet  küçük pasta çıkıyor.
1 adet muz
Yarim su bardağı sekerli süt

Krema için,
1,5 su bardağı süt
2 yemek kaşığı un
3 yemek kaşığı toz seker
1 paket vanilya


Önce hazir sade kekimiz den bir su bardağı yardımıyla daireler çıkaralım.Ben 8 adet küçük yuvarlak kekler  elde ettim.

Kenarlarda kalan kek parçalarını elimizle iyice ufalayalım.Toz haline getirelim.

Seker ve sütü karıştırarak ,küçük keklerimizin üzerini hafifçe ıslatalım.(ıslatmazsanız kekleriniz ertesi gün kupkuru oluyor.)

Kremayı pişirelim ve iyice çırpalım.Mikser kullanabilirsiniz.Yaklaşık 10 dakika pütürsüz kıvam elde edene kadar çırpabilirsiniz.

Kremayı kaşık yardımıyla küçük keklerin üzerine koyalım.Bıçakla düzeltmeyin bombeli bir şekil verin kremanıza.

Küçük doğradığınız muzlardan birer adet keklerin üzerine koyalım.

Toz haline getirilmiş kek parçalarıyla üzerlerini güzelce kapatalım.

Eti puf pastalarınız hazir bile ,servisi de çok kolay ,herkes tabağına kolayca alabiliyor ve görüntüsü de oldukça hoş.






Yorumlar

  1. Kokaolu olanını yemiştim sade ve muzlusunu denemedim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder