Ton Balıklı Kanepe ve Yumurta Dolması

Sabah kahvaltısı ve beş çayları için değişik tariflerimiz var bugün.Sofralarınızın biraz da göze hitap etmesi için deneyebileceğiniz değişik uygulamalar var menümüzde .

TON BALIKLI KANEPE
-150 gr ton balığı konservesi
-5 adet tost ekmeği
-1 yemek kaşığı mayonez
-1 çay kaşığı limon suyu
- biraz tuz


Tost ekmeklerinin kenarlarını keserek ,ekmekleri dörde bölelim.

Ekmekleri fırın da biraz kurutalım.Yumuşak ekmeklerin üzerine malzemeler konduğu zaman hamurlaşıyor.

Kanepe harcı için mayonez,limon suyunu  ton balıklarıyla karıştıralım .Çatalla iyice ezelim .Bir miktar tuz ilave edelim.

Ekmeklerin üzerine harçtan sürerek ,kürdan batıralım.Ben kürdanlarımı boncukla süsledim ve oldukça şık durdu.

 YUMURTA  DOLMASI

Haşlanmış yumurtayı sevmeyenler kokusunu ağır bulanlar için farklı bir alternatif  yumurta dolması.
Gerekli malzemeler ise,

-5 adet yumurta
-1 yemek  kaşığı mayonez
-1 yemek kaşığı suyu alınmış yoğurt
-biraz tuz ,kimyon ,karabiber
-yarım çay kaşığı nane
-tuz

 İstenilen miktarda yumurtayı iyice haşlayalım.(ben beş adet kullandım siz sayıyı istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.)

Haşlanan yumurtalar soğuduktan  sonra uzunlamasına ikiye keselim.

Yumurta sarılarını kaşık yardımıyla çıkaralım.

Ayrı bir kapta yumurta sarılarını ezelim içerisine diğer malzemeleri istenilen miktarda ilave edelim.

Çatalla iyice karıştıralım ve kaşıkla tekrar yumurta beyazlarının içerisine dolduralım.

Afiyet olsun.

Üzerini arzu ederseniz kornişon turşusuyla süsleyebilirsiniz .






Yorumlar

  1. Kahvaltılıklar çokk şık:)
    Ellerine sağlık canım:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Şu kelime düzenlemeyi kaldırsan diyorum canım.
    Öyle anlaşılmaz harfler geliyor ki?
    Bloglar da okuyorum.Tüm blogerler bundan şikayetçi.
    Kişiler yorum yazmaktan vazgeçiyorlar.
    Yapamazsan bana yaz.Bilen arkadaşlardan kopyalamıştım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevalcim ,anlamadim.hangi kelime duzeltme ?ben de hersey cok normal gorunuyor ?nerede yanlis yaptim bilemedim.google translate var o yuzden duzgun turkce yazmaya calisiyorum .yabanci arkadaslarimda kendi dillerinde okuyabilsinler diye.demekki bir yerde yanlis var.sevgiler.

      Sil
    2. Merhaba canım,Ben de pek anlamıyorum ama translate ile ilgisi olduğunu sanmıyorum.Belki sen de başka bloglara yorum yazarken karşılaşmışsındır.Yukarıda ki cevabı yazarken sende kelimeler çıkmadı mı?

      Sana yorum yazan birisi yorumunu yazıp yayınlayı tıklayınca.
      Anlamsız zor seçilen kelimeler geliyor,o kelimeleri yazmayınca yorum yayınlanmıyor.
      Kelimelerin aynisini yazmayınca yeniden başka kelimeler geliyor.yeniden yaz yaz sıkılıp yorum yazmaktan vazgeçiliyor.
      Onu düzelt istersen demiştim.

      Düzeltmek için de aşağıda ki yolu takip ederek yaparsın:
      -----------------------------------------------------------
      1. Kumanda panelinize gir.
      2. Ayarlar sekmesini tıkla.
      3. Yorumlar sekmesini tıkla.
      4. Yorumlar için kelime doğrulama gösterilsin mi satırına kadar aşağıya doğru in.
      5.Bu satırın karşısındaki radyo düğme komutlarından "Hayır" ı tıkla.
      6.Bu bölümün en altındaki AYARLARI KAYDET komutunu tıkla ve tekrar bloğuna dön.
      ------------------------------------------------
      Bunu da başka arkadaşta görerek kopyalamıştım:
      kumanda panelinizde sağ üst tarafta (resminizin altında) çark şeklinde bir ikon var.blogger seçenekleri diyor.oradan eski arayüze dönün, ilgili sekmenin altından kelime doğrulamayı kaldırabiliyorsunuz. isteğe bağlı olarak yeni arayüze tekrar dön.
      İnşallah yardımcı olmuşumdur.Kolay gelsin canım.
      Sevgiler...

      Sil
  3. Her ikiside nefis görünüyorlar nefisss..
    Ellerine sağlık cnaım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alman arkadaslarima hazirlamistim canim .cok begendiler..sevgiler..

      Sil

Yorum Gönder