Hindistan Cevizli Kurabiye

Ne güzel böyle  arkadaşın yapsın ,sen  ye ...şip şak fotoğraflarını çek ,blogunda  yaz  .Var mı  benden  rahatı ? Artık  arkadaşlarım  için  ayrı  etiket açıp onların  tariflerini  tek tek isimleriyle yazacağım .Bu tarifte yapması  da arkadaşım Nurdan'dan .

Kurabiye hindistan cevizli olduğu için aroması da tadı da çok güzeldi .Daha önce hiç yememiştim ve çok beğendik .Eminim siz de tariften  ,tadından çok memnun  kalacaksınız.

-1 paket 250 gr tereyağı(Yumuşak kıvam da olacak )
-1 su bardağı pudra şekeri
-1 su bardağı hindistan cevizi
-1 çay bardağı sıvı yağı
-2 yumurta sarısı  (beyazı  üzerine   sürülmek üzere ayrılacak )
-2 yemek kaşığı limon suyu
-1 paket kabartma tozu
-Alabildiği kadar un

Tüm malzemeler karıştırılarak iyice yoğurulacak,Ceviz büyüklüğün de parçalar koparılacak ve elde yuvarlanacak .Yumurta beyazına batırılarak üzerine badem veya fındık kırığı sürülecek .
Arkadaşımın ellerine sağlık ,Evinden bereketi, huzuru eksik olmasın inşallah. 

Yorumlar

  1. çok güzel olmuş arkadaşının ellerine sağlık size afiyetşeker olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soğol canım tadı çok güzeldi gerçekten tavsiye ederim.

      Sil
  2. benim de en cok yaptıgım kurabiyedir ve tadına bayılırım. Benim bloguma da beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında ben tembellik yaptım .Arkadaşım yaptı ben yedim .SİTENİ EN KISA SÜREDE ZİYARET EDECEĞİM .SEVGİLER.

      Sil

Yorum Gönder