Kahve daveti

Bademli kurabiye de bahsi geçen arkadaşım Nurdan her zaman ki inceliğini göstererek bizi evine kahve içmeye davet etti .Kayınvalidem Adapazarın dan bizi ziyarete geldiğinde havaalanına onunla beraber gittik ve karşıladık.(Benim otoban da araba kullanmak konusunda yeşeren fobim sebebiyle)
Araya Paskalya tatili girdi  ve arkadaşım bizi arayarak kahve içmeye davet etti .Bir saat sonra evinde buluşmak üzere sözlendik .Sadece bir kahve içimi ziyaretimiz olacaktır.
Bir saat sonra ise adeta bir akşam yemeğiyle karşılaştık.Bu kadar kısa süre de bu menüyü nasıl hazırladığı ise benim için hala bir muamma ...
Blog yazarlığımdan utandım ,Utanmakla da kalmadım hepsinden bir güzel yedim ,kahvenin yanında ::)
Bizim artık akşam yemeği yiyecek bile halimiz kalmamıştı.Akşam eve gelecek evimizin beyine ise daha da utanarak söylüyorum ki aperitif bir şeyler hazırladım .
Şimdi gelelim Nurdan'ın menüsüne;

-Ton balıklı ve mısırlı pizza
-Biberli ve sucuklu pizza
-Hindistan cevizli kurabiye
-Mantı
-Kısır
-Bademli kurabiye
-Sultan lokumu
-gözleme
 Unuttuğum bir şeyler var biliyorum ama menü o kadar genişti ki....Ancak bu  yemekler aklım da kalabildi.



Yorumlar

  1. Afiyetler olsun canım:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bir fincan kahvenin 40 yil hatiri varmis ya..
    Simdi bu kural bir fincan kahvenin yanina 40 cesit yemek varmis..
    Masallah iyiki kahve icme olmus yemek deseydi dusunemiyorum bile..
    Eline saglik olsun arkadasin..
    Sevgiler canim..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder