Yoğurtlu Patates Salatası

Bizde bir söz vardır "Her yiğidin yoğurt yemesinin farklıdır" Bence  her bayanın yemekleri de elinin lezzeti de farklı farklıdır.Herkes pilav yapar ,hatta aynı malzemeyi kullanır ama lezzeti değişik olur .Patates salatası da  her evde yapılır ,değişik tarifleri vardır .Benim de yaptığım çok farlı çeşitleri var  ama bu tarifi daha önce hiç yapmamıştım .Yapılışı çok basit olmasına karşın yiyen herkes çok beğendi ve ısrarla  tarifini istedi.Yoğurtlu patates salatası için,

-5 orta boy patates
-2 yemek kaşığı tereyağı
-3 yemek kaşığı yoğurt
-3 yemek kaşığı süzme yoğurt
-tuz(miktarını istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.)

Patatesleri tencereye alarak iyice haşlayalım.

Haşlanan patateslerin kabuklarını soyarak ,soğumadan içerisine tereyağı koyalım ve sıcakken çatalla iyice ezelim.Tuzunu ilave edelim.

Servis yapacağımız tabağın içerisine güzelce yerleştirelim .Bıçak yardımıyla üzerini düzeltelim.

Ayrı bir yerde mayonez ve yoğurdu karıştırarak , patateslerin üzerine dökelim.

Üzerini dereotuyla süsleyelim.(fotoğrafı çok acele çektiğim özellikle belirtmek istiyorum servise geçmeden ancak bir poz yakalayabildim.)Blogger arkadaşlarım beni anlayacaktır...



Yorumlar

  1. ellerine sağlıkk canımm..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. patates olan her yemeği severim ellerine sağlık eminim güzel olmuştur
    esvgilerimle.....

    YanıtlaSil
  3. Çok severim çok..
    Ellerine sağlık canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Canim eline saglik olsun. Her hanimin patates salatas
    da ayri oluyor:)
    Tortilya boreyi sert oluyor canim icine karisim sutlu yogurtlu karisim suruyoruz.
    Sevgiler canim benim.

    YanıtlaSil
  5. Ozur dilerim sert olmuyor yazacaktim

    YanıtlaSil
  6. Izleyiciyimm artik bu yeni blogunuza basarilar dilerim..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder