40. Yaş Doğumgünü

Yeni bir yaşa merhaba dedim .İlk defa doğumgünümü kendime dert ettim .40 yaş demek yaşlanmak demekti .40 yaş demek  daha fazla kırışıklık demekti .Bu sıkıntıyla haftalar önceden 27 mayısın gelmesini hiç istemedim sanki zamanı durdurabilecekmişim gibi hep ,sonsuza kadar 39 yaşında kalmak istedim.
Doğumgünü sabahına da sırf bu yüzden birkarış suratla uyandım.Kızlarımın  bahçeye hazırladığı kahvaltıya isteksizce oturdum.Yere Tebeşirle yazdıkları -doğumgünü kutlamasına -tebessüm ettim.Sonra da şimarık bir kız gibi kocama kapris yapıp durdum .O  kahvaltı sofrasını toplarken ,artislik yaptım .Dondurma yemeye gitme teklifine burun kıvırdım .
Sonunda çocukların da ısrarıyla dışarıya çıktık .Hepberaber kocaman dondurmaları mideye yuvarladık.Ben yine memnuniyetsiz ,birşeyler bulmaya çalışırken biraz da sıcaktan kaçarak tekrar eve döndük .Kızımın araba da "Anne ,eve dönünce ailece film günü yapalım mı ?sözlerini ise duymazdan geldim .
Başka birşey olmalıydı ,başka birşey hani hayatımın 40 yılını boşa geçirmediğimi  aslında sandığımdan daha değerli bir hayatım olduğunu kanıtlayacak bir delile ihtiyacım vardı .Tüm bu kaprislerimin sebebi ,hayatım da elle tutulur bir şey bulabilmekti .Oysa ben de biliyordum şimarıklık yaptığımı dünyanın eniyi kocasına sahip olduğumu ,iki güzel ,akıllı kızımın olduğunu .Ama işte o gün doğumgünümdü yaaaa... Sanki bütün dünyaya surat asabilirdim.
Tüm bu sevimsiz düşünceleri kafamdan geçirirken eve girdik .Bir süre sonra da eşim beni bahçeye çağırdı .Veeeee o an hayatımın şokunu yaşadım .
Biz dışar da dondurma yerken ,tüm sevdiğim arkadaşlarım bahçeye gelmiş, masaları hazırlamış ,balonları şişirmiş ve bana süpriz bir parti hazırlamış .Gözlerimden akan yaşa engel olamadım .Almanya da yaşadığım beş yıl boyunca tanıştığım ,sevdiğim bir çok insan benim için biraraya gelmiş ,beni düşünmüş ,beni sevmiş .Üstelik tüm bu organizasyonu eşim ,kızım,arkadaşlarım konuşarak bir ay önceden hazırlamış .Hebiri çeşit çeşit yiyecekler hazırlamış ,peynirlerinden ,salatalarına ,plastik tabak çanaklarına kadar herşeylerini alarak gelmişler .Farklı ülkelerden gelen arkadaşlarım  kendilerine ait salatalarını özel olarak yapmışlar .
Benim için ,benim için .....
İşte galiba bulmuştum hayatımın anlamını ,ailem yanımda olmasa da beni sevenler ,yanımda olanlar vardı .Beni düşünüyorlar seviyorlar ,beni özel hissettiriyorlardı .
Hangi birine ,nasıl teşekkür etsem .
Gözlerimde ki yaşları sildikten sonra  ,arkadaşlarımla ilgilenmeye  çalıştım  çeşit çeşit poğaçalardan ,mezelerden  ,pastalardan yedim .Çok eğlendim ,çok mutlu oldum .Çoluk çoçuk gece 11 e kadar bahçe de vakit geçirdik .
İki gün önceden stresimi yoketmek için doğumgünü pastamı kendim yapmaya karar vermiştim .Şeker hamurlu güzel bir pasta hazırladım  kendime ,amacım kendime yeni bir uğraş bulup ,bunun ilk gününde de  pastayı tek başıma da olsa yemekti .Sonra resimlerini çekip size gösterecektim .Maalesef heyecanımdan ,mutluluğumdan pastanın resmini çekmeye vakit kalmadı .
Onun yerine o güne ait  kızlarımla kendi resmimi yayınlamak istedim .Blog yazarken resmimi koymamaya karar vermiştim .Sanal dünyada ki tehlikeler korkutuyordu belki de beni .Fotografımın yabancı insanlar tarafından görünmesi ürkütücü geliyordu .Ama öyle güzel dostluklarım oldu  blog dünyasından ..Samimi ,içten ,yıllardır tanışır gibi ..O yüzden hiçbir sakıncası olmadığını düşünüyorum ve doğumgünüme ait bir fotoğrafla hepinize benim kadar mutlu günler diliyorum .

 

Yorumlar

  1. ailenizle birlikte mutlu sağlıklı uzun ömürler.
    40 a üzülmek eskilerde kaldı şimdi bir iki ufak dokunuş hooop 10 yıl geriye gidiyoruz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni bir ajda pekkan olmak fena olmazdi.o 70 yasina yaklasti 20 likler gibi duruyor vallahi.sevgilerimle canim.

      Sil
  2. Mutlu yaşalar, 40 en güzel yaş.Tadını çıkarın, bakın ben 48 oldum hala kendimi genç hissediyorum.Sağlıkla, bol kahkahalı yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 50 yas partisini simdiden bekliuorum,saka bir yana,heryasin zevkini cikartmak gerek gercekten.

      Sil
  3. Canım sağlıklı neşe dolu güzel yaşların olsun inşallah bu arada fotoda harika minnoşlarınada sanada daha nice nice keyifli anlar diliyor ve 40 yaş sendromuna da hayırrrr.. diyorum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol canim cocuklar benden heyecanliydi.herseyi kizim planlamis.

      Sil
  4. canım benim doğum günün kutlu olsun...
    mutlu ol senelerce ...
    hiç 40 yaş gibi durmuyorsun valla :))
    25 lik çıtır gibisin :))
    maaşallah diyorum veee...
    kocaman sevgilerimi yolluyorum sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. agzindan bal damlamis sirinecim,guzel sozlerine tesekkurler.

      Sil
  5. Canım,
    yerim ben o dünya güzellerini. (MaşAllah diyorum)Doğum günün kutlu olsun. Sağlıkla, neşeyle, huzurla geçen bir yıl olsun inşAllah.
    Tam 40'a merhaba derken ne özel ve güzel bir gün olmuş. Kibar eşine, güzel kuzularına ve sevgili arkadaşlarına bir kere de ben teşekkür ediyorum. Sevilmenin güzelliği başka bir şey. Yaşamın boyunca bu sevgiyle içinin ısınması dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  6. gercektende sevilmek ne guzel.kucucuk bir ilgi bile bizi mutlu etmeye yetiyor.

    YanıtlaSil
  7. İyidir 40 iyi, ama o da kalmaz,ben 41 oldum bile..Nice güzel yaşlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dogru ya 40 da kalmayacak ,bak simdiden 3 gunu gecti bile...

      Sil
  8. 40'lı yaşlar güzeldir ya, sıkma canını. geçmiş bile olsa yeni yaşını kutluyorum. nice mutlu, sağlıklı yıllar diliyorum. hayatına anlam katacak tüm güzellikler yanıbaşında kıymetini bil:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimizin hayatinda ki guzellikler katlanarak artsin insallah.

      Sil
  9. peki 30 anca gösteriyosun desemm:) 40 yaşta güzeldir heralde bende daha gelmedim ama az kaldı 3 sene kadar olgun yaş olsa gerek yeni yaşınla birlikte sağlık mutluluk hayırlı uzun ömür diliyorum yavrularınla ailenle beraber inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim,resimler degil de onemli olan ruhun kac yasinda oldugu.

      Sil
  10. AMİN CANIM
    NİCE SENELERE SAĞLIK SIHHAT HUZUR DİLERİM
    :))

    YanıtlaSil
  11. Canım Rabbim sağlık,huzur,mutluluk ve bereket dolu güzel bir ömür versin sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Nice senelere canim..onemli olan kalp yasi..ben senelerdir 39 dayim:))) Resimde cok tatlisiniz hepiniz..

    YanıtlaSil
  13. Hayirli mutlu senelere ailenle birlikte canim..
    Harika surpriz olmus..
    Bende 40 bekliyorum belki bana da yaparlar deye..))
    Sevgiler canim..

    YanıtlaSil
  14. Her yaşın kendine has bir güzelliği vardır.Ayrıca hiççç göstermiyorsun canım.
    Ailen ve dostlarınla sürprizlerle dolu,nice mutlu yıllar diliyorum:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. yazınızı gözlerim dolarak okudum. Sonra gülümsedim tabiiki. Çok güzel ifade etmişsiniz kendinizi. Ben de yeni yaşınızı en içten dileklerimle kutluyorum. Değerli ailenizle birlikte mutlu sağlıklı yıllar diliyorum ve yorum yazan arkadaşlara katılıyorum. taş çatlasa 30. Bursa'dan kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Doğum gününüz kutlu olsun Rabbim sevdiklerinizle hayırlı uzuuun ömürler versin.Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Nice nice yıllara
    En güzel yıllarımız
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Musmutlu yıllar nice güzel yıllara tatlı kuzularınla canım:)
    hiç göstermiyorsun hem ilk defa fotoğrafını gördüm ne 40 mı oldum yani:)
    hem her yaşın öyle güzel ayrıcalıkları varki tadını çıkar ohh sefan olsun:)

    YanıtlaSil
  19. 40 olduğuma benden çok annem inanamıyor :)tanıştığımıza memnun oldum yaşdaşım :)güzel yorumun için teşekkürediyorum,sağlıklı mutlu sevdiklerinle beraber nice senelere...

    YanıtlaSil
  20. Nice mutlu huzurlu saglikli uzun yillar diliyorum...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  21. Doğum günü partisi,bekarlığa veda partileri,ev partileri,kişisel kurumsal eğlence organizasyonlarınız için sürpriz dansöz gösterisi,zenne,köçekler,strip ve Lap dansçılarımız ile atraksiyonu ayağınıza getiriyoruz.
    detay ve görseller: www.kozmopolik.com da

    saygılarımızla

    YanıtlaSil
  22. Özel organizasyonlarınız için profesyonel çözümler.

    www.worldorganizasyon.com
    www.organizeedelim.com

    Fasıl ekibi kiralamak için
    www.fasilekibikiralama.com

    Dansöz kiralamak için
    www.dansozkiralama.com

    Dansçı kiralamak için
    www.danscikiralama.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder