Konuk Yazar Oldum


Dün bir arkadaşım blogger da yeni bir blog başlattı. Adı Ortak Mutfak. Yemek tarifleri yayınlayan blogçuları bir araya toplamayı ve ortak bir platformda buluşturmayı hedefliyor.

Benim gibi yemek tarifleri üzerine blogu olan blogçular Ortak Mutfak da yazar olabiliyorlar ve böylece daha geniş kitlelere ulaşma şansını yakalıyorlar. Ayrıca burada yazdıkları makalelere kendi bloglarının linkini ekleyerek bloglarına daha fazla ziyaretçi gelme imkanına kavuşuyorlar. Kendi bloğumuza olan link sayısı arttıkça da, google gibi arama motorlarında daha üst sıralarda listelenme şansımız artıyormuş.

Fikir bana fena gelmedi ve Ortak Mutfak da ilk konuk yazar olma şerefine eriştim ve ilk yazımı dün akşam yazdım. Daha detaylı bilgiyi http://ortakmutfak.blogspot.de/2012/09/neden-ortak-mutfak.html adresinde bulabilirsiniz.

Yorumlar

  1. Hayırlı olsun canım, yemek tariflerini okumayı seviyorum ama yapmaya gelince üşeniyorum:)))sebebi tembellik ama tembelliğimin de sebebi benim temizlik hastalığım var o yüzden yemeğe vakit ayıramıyorum...inanmayacaksın belki ama gerçekten öyle..:((sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yazar olarak seni aramizda görmekten memnun oldum. Katkilarin icin tesekkurler.

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun canım.bende bir yğrayım bakalım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun Çok güzel bir fikir olmuş bu kutlarım .Şimdi gidip yazını okuyayım canım..

    YanıtlaSil
  5. Hayirli olsun canim ben de inceledim ve gonderimde bulundum guzel paylasimlar olsun insallah:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder