Damla Çikolatalı Kek

Bugun sohbet yok ,direk tarif var.Lezzetli kek icin gerekli malzemeler, -3 büyük veya 4 adet küçük yumurta
-1.5 su bardağı şeker
-1 paket kabartma tozu
-1 paket vanilya
-1 su bardağı sıvıyağı
-1 su bardağı süt
-3 su bardağından bir parmak az  un
-1 yemek kaşığı nişasta
-1 .5 su bardağı damla çıkolata

İlk olarak mikserle odasıcaklığında ki yumurta ve şeker iyice çırpılır.
Sonra yağı ,sütü .vanilyayı ekleyelim .Elediğimiz unu ayrı bir yer de kabartma tozuyla karıştırarak  yumurta ve şekerli karışıma  ekleyelim.Damla çikolataları bir parça unla karıştırtırarak ,ilave edelim .Bu aşama da daha fazla karıştırmamak gerekiyor.
Ben silikon  kek kalıbı kullandım ve margarinle iyice yağladım .180 derece de yaklaşık yaklaşık 55 dakika pişirdim .Yine de pişme süresini kendi fırınınıza ve keki pişireceğiniz kalıba göre ayarlayabilirsiniz.Kalıbı fırından çıkarttıktan sonra iyice soğumasını beklemeniz gerek .Böylece kekiniz dağılmaz ,kalıpta ki şeklini muhafaza eder.

Yorumlar

  1. Ohh çayımın yanına olmalıydı birkaç dilim..:)
    Hemde çikolatası bol tarafından..:)
    Ellerine sağlık canıııııım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kizimin arkadaslari inanmamis,annesinin yaptigina.Evde yapmaktansa hazir almak daha kolay onlara.gel canim cayi demleyeyim.

      Sil
  2. ellerine sağlık canım.çayımın yanına alsam dahada iyi olurdu.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes cay mi iciyor ?ya benim gibi kahve icenler nerede.Bekliyorum seni de.

      Sil
  3. kolye takmış kekinizi yerim ben elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cocuklarin cikolatalatiyla susledim kolye gibi oldu gercekten.sagol canim.

      Sil
  4. keki çok severim :))
    helede damla çikolatalıysa hiç hayır diyemem :))
    bayıla bayıla yerim :))
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. damla cikolatali kekler kurabiyeler pastalar ben de seviyorum sirine.cikolata hepsine yakisiyor.

      Sil
  5. Oooo miss gibi kek..birde etrafta dizilmis cikolatalar :))ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz susle daha mi lezzetli oluyor yemeklerlerimiz ne .illa ki bir dekor olacak kenarda.tesekkur ederim.

      Sil
  6. damla çikolatayı eşim sevmediğinden sık yapamıyorum,ancak misafir gelince :)eline sağlık canım...

    YanıtlaSil
  7. Etrafındaki süsler şeker falan mı? Ne güzel kabarmış kızınızın arkadaşları haklı. :)) Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. ne güzell bir kek bu böylee ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Çok sık yaparım. Sizinde ellerinize sağlık harika olmuş..Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. yememem lazım ama denemek istiyorum yinede:)) sonrada tabiki yemek. dayanamam bu lezette. çok güzel görünüyor. ellerine sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil

  11. Ngay sau đó, một con người nhỏ phát ra ánh sáng màu tím, từ trên thiên
    học kế toán thực hành forum rao vặt cattleya học kế toán tổng hợp eco-green-city học kế toán tại bắc ninh dịch vụ kế toán trọn gói chung cư hà nội dịch vụ làm báo cáo tài chính cuối năm manor central park dịch vụ làm báo cáo tài chính kế toán cho quản lý khoá học kế toán thuế keny idol trung tâm kế toán tại long biên trung tâm kế toán tại hải phòng

    linh của ông lão này lao ra, dừng lại ở trên không trung, lập tức khoang

    chân ngồi xuống.

    -Chú, lên!

    Bóng người nhỏ đó lớn tiếng hét lên, hai tay bấm pháp quyết, thần thức

    hóa thành hàng nghìn hàng vạn, bay vào bên trong từng cái ký hiệu.

    -Chú, nhận!

    Bằng mắt thường có thể nhìn thấy, Nguyên Anh của ông lão này giảm xuống, rõ ràng là rút nhỏ lại không ít, không tiếc hao tổn khí Nguyên Anh số

    lượng lớn. Những thần thức này dung nhập vào bên trong ký hiệu, đang lấp

    lánh ánh sáng yêu dị, từng cái từng cái bay lên bầu trời, tạo thành một

    cái trận pháp phức tạp, trận pháp này phủ đầy nửa bầu trời. Trong

    khoảng khắc này, phong vân biến sắc, từng trận sấm sét vang lên.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder