Bonibonlu Un Kurabiyesi


Hayatınıza giren bazı insanlar vardır öylesine girerler yaşamınıza ne zaman ilk nerede karşılaştığınızı ,tanıştığınızı hatırlamazsınız bile .Akrabanız değildir,çocukluk arkadaşınız da değildir .Yaşınızın ilerlediği dönem de yollarınız kesişir ve bir bakarsınız arkadaşlık köprüsünün ilk tuğlaları atılmış ,dostluk yoluna girilmiştir .Sonra ise hayatınızdan bir daha çıkaramazsınız o kişileri çıkarmak istemezsiniz .Araya giren mesafeler ,yeni arkadaşlıklar ilişkinizi koparmaz bilakis daha da güçlendirir .

Ben dostluk konusun da o kadar şanslıyım ki .Kimi benim bir dostum var der .Kimisi de benim gibi  birden fazla güzel dostluklar kurabilir .Hayatıma giren her arkadaşım bana o kadar çok şey kattı ki.Herbirinden ayrı ayrı birşeyler öğrendim .Ama kimisi arkadaştan öte kardeş oldu .Derdi mi sıkıntımı paylaştım ,zor anlarım da yanım da oldular ,tüm zayıf anlarıma hiç çekinmeden şahit oldular .Ve bunları sonsuza kadar içlerin de sakladılar .İşte dostluğun tanımı  budur benim için .

Taa uzakta da olsa bugün öyle bir dosttan bu tarif .Aylacığım bana denediği,  beğendiği tarifi gönderdi ve ben de  deneyerek çok memnun kaldım .Arkadaşıma herzaman güveneceğimi biliyordum  zaten .Tarifi  de beni yanıltmadı.
Ayla eşimin iş yerinden arkadaşıydı .Sonra bir şekil de bizim arkadaşlığımız gelişti ,nasıl olduğunu anlamadan dost olmuştuk bile .Becerikliliği ,yaratıcılığı ,evine bağlılığını her zaman takdir etmiş,örnek almıştım .Bir gün arayla düğünümüz oldu ,hemen hemen aynı dönemler de çocuklarımızı kucaklarımıza aldık .
Birlikte çok şey paylaştık ,iyi ki de paylaştık .
Gelelim bonıbonlu un kurabiyesi tarifimize.
- 1 adet yumurta
-125 gr pudra şekeri
-3.5 su bardağı un
-250 gr tereyağı
-1 çay bardağı mısır nişastası
-1 paket vanilya
-1 paket kabartma tozu
-bonibon şekeri
-Gıda boyası
ilk olarak yumurta ve şekeri iyice  karıştırıyoruz.Oda sıcaklığına gelmiş  tereyağını  ekleyerek yavaş yavaş un ilave ediyoruz.Diğer malzemeleri de ekleyerek iyice yoğuruyoruz. Arzu ederseniz gıda boyası katabilirsiniz .Ben  mavi sıvı boyası kullandım ama istediğim rengi tutturamadım .Yeşile çalan bir acayip mavi oldu kurabiyeler.Üzerine de M&M marka içi pirinç patlaklı şekerleme kullandım .Resimlerde de gördüğünüz gibi  şekerleme hafif çatladı ama görüntü de tadı da çok güzeldi.
Hamur yoğurulduktan sonra ceviz büyüklüğün de parçalar koparılır  yağlı kağıt serilmiş tepsiye aralıklı olarak dizilir  .Üzerlerine şekerleme veya fındık koyarak hafifçe bastırılır .180 derece önceden ısıtılmış fırın da üzeri hafif kızarana  kadar pişirilir .
Hepinize şimdiden afiyet olsun.
 

Yorumlar

  1. Kurabiyeler çok şirin gözüküyor...daha önce mavi kurabiye görmemiştim tıpkı şirinler gibi...eminim çocuklar çok sevecektir bunları ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dongtam
      game mu
      http://nhatroso.net/
      http://nhatroso.com/
      nhac san cuc manh
      tư vấn luật qua điện thoại
      dịch vụ thành lập công ty trọn gói
      văn phòng luật
      tổng đài tư vấn pháp luật
      thành lập công ty
      http://we-cooking.com/
      chém gió
      trung tâm ngoại ngữ

      ."Tiểu bối, ta quản gia người há lại ngươi muốn giết cứ giết đấy!" Trong hư không, một đạo nhàn nhạt thanh âm đột ngột vang lên."Lưu trưởng lão!" Nghe thế đạo thanh âm quen thuộc, nguyên vốn đã dẫm nát bên bờ sinh tử Quản Tử Thông không khỏi đại hỉ, thế cho nên nhịn không được kêu lên."Lưu trưởng lão, giết hắn đi êu Viêm biết rõ lão giả trước mặt mình tu vi đã đến cảnh giới rất cao, cảnh giới phản phác quy chân. Thoạt nhìn phảng phất như người bình thường, suy yếu vô cùng nhưng kì thực khủng bố dị thường!

      Lão giả vừa xuất hiện thì Tiêu Viêm tựu cảm nhận được một hồi hãi hùng khiếp vía, đồng tử kịch liệt co rút. Lão giả xuất hiện đột ngột để cho Tiêu Viêm có cảm giác bị uy hiếp trí mạng, kiểu uy hiếp này lúc trước chỉ gặp phải khi đối mặt với Lâm Huyền và tiên tổ của mình trên người Tiêu Viễn. Bởi vậy có thể thấy được, vị chân nhân bất lộ

      Sil
  2. bende kendimi çok şanslı hissederim hep,dediğin gibi 1 değil birkaç güzel dostum var benimde. kurabiyeler rengindne dolayı ekstra ilgi çekici olmuş. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok cici olmuşlar,mavi mavi. eline sağlık...

    YanıtlaSil
  4. kaydettim mutlaka deneyeceğim...
    çok sevimliler...
    ellerine sağlık canım....

    YanıtlaSil
  5. bu ne güzellik canım.bayıldım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Maviş maviş çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Beni ye beni ye diye bağıran kurabiyeler olsaymış adı bunların :)

    Ellerine sağlık çok şirin görünüyorlar mavi mavi :)

    YanıtlaSil
  8. dostluk çok başka birşeydir. Benimde dostum var ama 7 aydır haber alamıyorum bazı sebeplerden dolayı o yüzden dostlarınızın kıymetini bilin ne kadar şanslısın dostlarınla:) kurabiyeler gibi sevimli şeker mi şeker dostlukların olsun inşallah...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Maviş maviş ne güzel olmuşlar:)))eline sağlık canım, afiyetle ye, gerçekten dostluklar çok önemli, sen talihliymişsin, bu zamanda çok zor böyle dost bulmak...yani aynı kafadan olacaksın, mesela çok iyi bir insan oluyor ama tarikatçı, akp'li, vs. o zaman böyle biriyle mutlaka bir gün karşı karşıya geleceğimi biliyorum en iyisi fazla yakınlaşmamak diyorum:)))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık renkli hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
  11. Aaa ne kadar guzel bunlar boyle mavi mavii..cok sevdim..Dostlugunuz daim olsun Arkadasinla ne guzel..sevgiler diyorum:)

    YanıtlaSil
  12. Bayıldım bayıldım, hem rengine hem sunumuna .Süper olmuş. Bende sizin gibi hem arkadaş hmde dosttan yana şanslı gruptanım,ne mutlu.

    YanıtlaSil
  13. görüntü cezbedici olmuş :)) emeğine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Harika.. :) çok neşeli olmuş.. hemen denemeliyim.. :)

    YanıtlaSil
  15. Vương Lâm không nói nhiều, vỗ vào túi trữ vật, lấy ra một cái hồ lô linh

    khí. Chât lỏng ở bên trong hồ lô nhất thời chảy ra, trong nháy mắt đã
    học kế toán thực hành forum rao vặt cattleya học kế toán tổng hợp eco-green-city học kế toán tại bắc ninh dịch vụ kế toán trọn gói chung cư hà nội dịch vụ làm báo cáo tài chính cuối năm manor central park dịch vụ làm báo cáo tài chính kế toán cho quản lý khoá học kế toán thuế keny idol trung tâm kế toán tại long biên trung tâm kế toán tại hải phòng

    nhập vào bên trong sợi dây, sợi dây lập tức dày hẳn lên, lại kéo.

    Lần này mặc kệ ánh sáng màu vàng trên người tiểu nhân lóe ra thế nào, đều không hề có tác dụng, bị Vương Lâm lôi ra. Trong nháy mắt khi thoát

    ra khỏi phạm vi ba mét nơi cơ thể, ánh sáng màu vàng trên người tiểu

    nhân lập tức tiêu tan, hóa thành một làn sương màu vàng, màn sương này

    bay lượn rất quỷ dị, ẩn hiện một cái thân ảnh mơ hồ, thân ảnh này được

    màn sương bao vào bên trong, nhìn không rõ tướng mạo, chỉ nghe thấy hắn

    sốt ruột hét lên:

    -Đạo hữu trợ thủ, có gì từ từ nói.

    Vương Lâm trong lòng thất kinh, Tư Đồ Nam lập tức nói:

    -Không cần lo lắng, đây là một cái hóa thân ở bên ngoài của cao thủ

    Nguyên Anh Kỳ. Hóa thân và thân thể thật có sự khác biệt, cái thân ảnh

    YanıtlaSil

Yorum Gönder