Pasta malzemeleri

Benim gibi pasta yapmayı sevenler girdikleri her dukkanda direk pasta malzemeleri reyonuna uğrarlar.Patates ,soğan alacaksam bile ilk olarak kabartma tozu,kakao alıyorum.şeker hamuru var mi diye marketleri geziyorum.Saatlerce pasta malzemeleri ,mutfak gereçleri satan yerler de dolaşıyorum.Aldıklarımi  çekmeceler de depoluyorum.
En sevdiğim marketin fotoğraflarını çektim.Fotograflarda da göreceğiniz gibi burası bir rüya .çeşit çeşit şekerler, kalıplar, şeker hamurları, var.Tabak , çanaktan ,muffin suslemelerine kadar herşey mevcut.Sabahtan akşama kadar  burada vakit  geçirebilirim.Nasıl beğendiniz mi?

Yorumlar

  1. benim en sevdiğim rayon ,yalnız gidersem saatlerce dolaşırım,nedense hep eksiyim oluyoru .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen nedense surekli birseylere ihtiyacim var.maksat almak dolasmak olsun.

      Sil
  2. Bura nere ki? bilsemde bende gitsem..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. xenox ,sen oglunu ziyarete gelince bulurdun.belcika da da vardir kesin.

      Sil
  3. ayyy bu fotolara bakınca gözüm gönlüm açıldı valla...
    hepsi birbirinden güzel...
    insan o reyonun önünde durdukça hepsinden almak istiyor değil mi? :=))

    hayırlı cumalar...
    güzel haftasonları diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi bir musterisiyim bu magazanin.haftasonu yine orada olacagim.gezerim senin icin de.

      Sil
  4. bende girsem çıkamam buradan sanırım.renk cümbüşü gibi.harika.sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen zaten mutfaktan cikmiyorsundur,bir de mutfak malzemeleri almak ayri bir hobi oldu.Degil mi?

      Sil
  5. Ben pasta yapmayı bilmiyorum ama pasta malzemeleri satan dükkan gördüğümde hemen girerim :) cıvıl cıvıl çok hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
  6. İlk fotoğrafa bak bak doyamadım neresidir burası acaba:)
    Bende pasta malz.ne sarmış durumdayım :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. eveeet.
    ama bak 3. foto sevdim en çok.
    :)

    YanıtlaSil
  8. çok renkli albenili bir dükkan bu tarz dükkanların içinde kendimi kaybedebiliyorum...:) sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  9. !!!
    :))))
    ah ah.. içeri adım atınca dünyayı unutuyoruz ! :))

    YanıtlaSil
  10. yaa ben de hemen bu reyonları gezerim, çok teşekkürler, gözüm bayram etti...

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir yer burası böyle..
    Bayıldım..

    YanıtlaSil
  12. burası tam benlikkk ne güzel markette şeker hamuru satılıyor renk renk benim amnam ağlıyor beyaz alıp bir sürü renk çıkarmaktan....Fransaya çok gelmek istiyorum bakalım kısmet....sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Bu resimler hic yabanci gelmedi ama dukkanin ismini bilemedim,bende almanyadayim ismini yazarsan sevinirim cnm. :)

    YanıtlaSil
  14. YA BENDE DE HASTALIK OLMUŞ GECELERİ UYKUMA GİRİYO YEMEK VE PASTA TARİLERİ.BENDE SİZİN GİBİ MARKAETLERDE ÖNCE PASTA MALZEMELERİ RAYONUNU GEZİP SONRA İHTİYAÇ GİDERİYORUM.PASTA MALZEMELERİ SATAN TOPTANCILARI GEZİYOR FARKLI FİKİRLER ALIYORUM.EN PAHALI ALIŞKANLIĞIM OLDU PASTA YAPMAK.MAĞAZA GEZMİYORUM ARTIK, BOL BOL MARKERTTTTTTTTTTT GEZİYORUM.TEDAVİSİ VARMI BU ALIŞKANLIĞIN ACABA:)

    YanıtlaSil
  15. İnanır mısın pasta malzemelerinden çok minik fincanlar hoşuma gitti:))çok şirinler, bu arada böyle şeyleri görünce ilkokulda bir yaşgünüm aklıma geldi,pastanın üzerine şeker hamurundan minik kediler vs. yapmışlardı hala unutamam:)))

    YanıtlaSil

  16. linh hồn của Đằng Lệ bị người ta luyện hóa, quát lên một tiếng chói tai, giọng nói đầy vẻ oán hận, âm trầm nói:

    -Ngươi giết người họ Đằng của ta, nhất định sẽ chịu lời nguyền, ngươi sẽ

    chết. Đằng Hóa Nguyên ta cuối cùng sẽ có một ngày tìm được ngươi......

    Nói xong, ánh sáng màu vàng chậm rãi tiêu tan.
    học kế toán thực hành forum rao vặt cattleya học kế toán tổng hợp eco-green-city học kế toán tại bắc ninh dịch vụ kế toán trọn gói chung cư hà nội dịch vụ làm báo cáo tài chính cuối năm manor central park dịch vụ làm báo cáo tài chính kế toán cho quản lý khoá học kế toán thuế keny idol trung tâm kế toán tại long biên trung tâm kế toán tại hải phòng

    Một ngọn núi xa hơn mấy vạn dặm, một ông già mặc quần áo màu đen, đứng ở

    bên trên, trên mặt lộ ra vẻ âm trầm, ánh mắt hắn chớp động, nắm chặt

    quả đấm, thì thào nói:

    -Lệ nhi, ông nội xin thề, dù trên trời hay dưới âm phủ, nhất định sẽ báo thù cho ngươi!

    Nói xong, tay phải của hắn vỗ vào ngực một cái, phun ra một ngụm máu màu

    đen. Tay khẽ vung, nhanh chóng từ trong làn sóng máu, từng vòng từng

    vòng sóng màu đỏ sậm bập bềnh ở khắp nơi, hóa thành rất nhiều ký hiệu

    quỷ dị, quanh quẩn giữa trời.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder