Kedidili Pasta




Bos zamanlarınız da  ne yaparsınız ? sorusuna vereceğim ilk cevap internette dolasip yemek tariflerine  bakmak olurdu .Artık kitap okumak demode ,internet moda oldu .Yine de kitapların yeri ,kokusu ayrı hayatimiz da .Kitaplara hayranlığım bitmese de bir suredir ,internette ,google gizli gizli flört ediyorum .Herseyimi internetten ,hatta cep telefonundan hallediyorum .Yemek tariflerini  incelemek ,arkadaslarin  bloglarini dolasmak ise en buyuk zevkim .Yeni yemek tariflerini gordukce iştahım açılıyor ,acikiyorum .Hatta kosarak mutfaga gidip yeni tarifleri deniyorum .Iste  Ufuk mutfakta  sitesinde gorup  cok begendigim tarifini kendime gore degistirdigim  kedidili pasta .

Malzemeler,
2 paket kedili biskuvi
1 lt sut
2 adet yumurta sarisi
1 su bardagi toz seker
2 corba kasigi un
100 gr mascarpone veya frischkase
2 corba kasigi nisasta
1 paket vanilya
1 dolu yemek kasigi margarin
1 kase dondurulmus  orman meyveleri
1 paket tart jolesi
1 paket krem santi
1 kase sut kedidillerini islatmak icin

Ilk olarak  krema icin yumurta sarilari ve sekeri karistiralim,icerisine  sut ,un .nisasta  ,vanilyayi ekleyerek  surekli karistirarak pisirelim.

Katilasinca mascarpone ve margarini ekleyerek mikserle iyice cirpiyoruz.Soguyunca ikinci  kere cirpiyoruz.

Kedili biskuvilerinin ucundan biraz keserek kalibin boyuna getiriyoruz. Sute batirarak cikarttigimiz biskuvileri kalibin yanlarina ve altina   yerlestiriyoruz.

Cirpilmis kremanin yarisini uzerine dokuyoruz.

Birsira daha sute batirilmis kedidili buskuvileri hicbosluk kalmayacak kadar kremanin uzerine koyuyoruz.

Buzu cozulmus orman meyvelerini ,uzerinde yazilan tarifine gore pisirdigimiz joleyle karistiriyoruz .Catalla hafifce meyveleri eziyoruz.kalan kremayi da uzerine dokerek kasikla duzeltiyoruz.

Krem santiyi hazirlayip kremanin uzerine guzelce suruyoruz.Pastayi bu sekil de dolaba kaldirarak birkac saat dinlendirebilirsiniz .Kaliptan dikkatlice cikarttigimiz   pastayi arzu ederseniz bir kurdelayla da baglayabilirsiniz.Herkese afiyet olsun.





Yorumlar

  1. Canım tam bir paket kedi dili yetiyormu diyecektim ki hay ben orda 2 paket yazıyormuş zaten:))Ellerine sağlık .Bir de ben lezzetli kedi dili bulamıyorum Saman gibi tatları.Allahın gücüne gitmesin de.Afiyetle yiyin canımm.Bulursam bende yapacağım :)

    YanıtlaSil
  2. hem kolay hemde çok güzel bir pasta .harika.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Afiyet olsun canım pek bi güzel gözüküyor.Eline sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  4. harika görünüyor canım, hele misafir gelecekse çok seveceklerine eminim eline sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Eskiden bu sorunun cevabı ya kitap okurum, yada müzik dinlerim olurdu :) şimdi ortak cevabımız İnternet.
    Kedi dili pastayı bende denemiştim görüntüsü çok nefis oluyor. Sizin tarifi çok beğendim daha farklı denicem bunuda. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. canım bende çok seviyorum.
    aldım çayın yanına harika:))

    YanıtlaSil
  7. Eline sağlık bir ara ben de çok yapardım kedi dilli pastalar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder