Pudingli Kurabiye

Ocakta tencere kaynatmak buaralar cok zor oluyor.Illa ki kurabiyeler ,pogacalar ,börekler yapmaliyim .Artik en sonun da esim isyan etti .
-özgür biraz da tencere yemegi yapsan ,zeytinyaglilar yesek dedi .
Bu utancla mutfagin yolunu tuttum  .Yaptigim yemege Kücük kizim burun kivirdi .
-Ben bu Yesil seyleri yemem ,domates var cok igrenc diye aglamaya basladi .

Ertesi gün biber dolmasi yaptim .Bu sefer büyük kizim ben dolmayi sevmem diye .Isyan etti .
Yeter yahu ...
Birseyler hazirlar emek verirsin mutlaka birileri yemez ,sevmez.Herkesin gönlüne göre de yapacak degiliz ya...
Busefer sirf kendim icin kurabiye yaptim .Oturup hepsini tek basima kendim yiyebilirdim .Hamuru yogurmak ,minciklamak ,sekil vermek ayri bir zevkti benim icin.Tüm dertlerimi unuttum hamurla ugrasirken .
Iste cok begendigim kurabiyelerimin tarifi ,

-1 yumurta
-6 kasik nisasta
-1 paket kabartma tozu
-1 büyük cay bardagi Seker
-1 büyük cay bardagi siviyag
-2  yemek kasigi margarin
-1 paket vanilyali puding
-Aldigi Kadar un

ilk olarak yumurta ve Seker iyice karistirilir .Icine diger malzemeler eklenilir.
Unu yavas yavas ilave edilir .Kulak memei kivamin da bir hamur elde edilir.Ceviz Kadar parcalar kopartilir ve yuvarlak sekil verilir.
Bir kaseye toz Seker konularak kurabiyelerin üstü sekere batirilir.
Tepsinin altina yagli  kagit serilerek kurabiyeler aralikli olarak dizilir.Önceden isitilmis firin da 180 derece de yaklasik 20 dakika pisirilir .Bu ölcülerden 28 adet kurabiye cikiyor .Afiyet olsun .

 

Yorumlar

  1. Çok güzel gözüküyor, ellerinize sağlık:)
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık nefis görünüyor....Bloğunuzu severek takip ediyorum. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. haklısın valla, bende yemek seçildiği zaman çok üzülüyor hatta sinirleniyorum ama yapıcak bir şey yok, genelde ne severlerse o tür yemek pişirme yolunu seçiyorum bende.. Kurabiyeler nefis eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık,nefis görünüyor,özendim doğrusu,yapacağım galiba:)Yaparsam söylerim:)

    YanıtlaSil
  5. Kurabiyeler harika, eline sağlık da, biber dolması sevilmez mi? Bayılırım ben tabii zeytinyağlı olacak:)
    bol limonlu:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. aynı tatsızlıkları bende yaşıyorum bazen üşenmeyip herkese göre yemek yapıyorum bazen de canı isteyen yesin diye isyan ediyorum :)kurabiyeler nefis görünüyor eline sağlık...

    YanıtlaSil
  7. harika olmuş eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  8. bu yorumumu yayınlamana gerek yok ya da sonradan silebilirsin, konuyla ilgisi yok çünkü
    bendeki yorumunda yanlışlıkla sanırım keşke yazacakken sütü yazmışsın:)
    zahmet olmazsa düzeltelim onu, ama ben müdahale edemiyorum senin
    yapman gerekir:) olmasa da canın sağolsun:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Afiyet bal şeker olsun özgür'üm sen boş ver onları hep kendin için ya :)
    Onlar da yerler nasıl olsa.
    Herkesi aynı anda memnun etmek zor.

    YanıtlaSil
  10. Eline sağlık kendini mennun etmek de lazım tabii arada

    YanıtlaSil
  11. pardon ben bugün ana sayfadaki yazına yorum yazarken isimleri karıştırdım galiba:( özür diliyorum...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder