Kakaolu Fındıklı Kurabiye

Tabii blog yazdigimi cümle aleme ilan edince ,kafamdan gecenleri de tüm tanidiklarima ,arkadaslarima ,sevenlerime ,sevmeyenlerime de aciklamis oluyorum .Benimle ilgili azicik seyleri bilenler de yemek tarifi yazarken cenemi tutamadigim icin hakkimda ki tüm ayrintilari ögreniyorlar .Kimi Zaman diyorum ki ,
-Bravo Özgür .iyi halt ettin de sayfani ,facebookta paylastin .Kimse hakkin da rahat rahat atip tutup ,icini rahatlatamayacaksin bundan sonra .

Mesela ,en Kücük seylerden sıkıldıgimi ,aslinda kaprisli bir bayan oldugumu ,herseyı cok sorguladigimi da ögrenmis bulunuyorlar.Kücükken annem
-Biraz Hanim ol kizim derdi .Ben de herseferin de ,
-Istiyorum ,istiyorum ama olmuyor derdim.
Bu da o hesap oldu -Istiyorum ,istiyorum ama dilimi ,cenemi ve parmaklarimi da tutamiyorum .

Benim gibi herseyden bogulan ,herseyi degistirmek isteyen insanlar ne yapar ?Ya kafayi yer ya da kafayi yemeden psikologa gider danisir ?Ben de iki durum tam birbirine karismaya baslamisken doktora gittim danistim .Cok maymun istahliyim ,herseyden sıkılıyorum ,yerimde oturamiyorum ,sürekli temizlik yapip ,yeni ugras bulup sonra sıkılıp ,yine bunaliyorum dedim .Ve bana konulan teshis .
-Hiperaktivite oldu .

Pardon da ,ben 5 yasinda ki cocuk degilim ki hiperaktivite sorunu ile karsi karsiya kalayim .Bu cok hareketli cocuklar da olmazmiydi ?Meger yetiskinlerde de olurmus .Yerlerin de duramaz ,huzursuz olur ,fazla kıprasik olurlarmis .

Bu teshis üzerine halen düsünmekteyim .Ben depresyondayim ,sizofrenim ,psikopatim derken ,hiperaktivite ciktim .Ama arastirmalarim devam ediyor ,kendi teshisi mi kendim koyacagim .

Bu arada uzun zamandir evime davet etmek istedigim arkadaslarim geldigin de yaptigim bir kurabiye ,ben o Kadar begendim ki ,hepsini bitirebilirdim .Arkadaslarim da Hazir kurabiye oldugunu düsündüler .O yüzden gönül rahatligiyla tarifi verebilirim .

Malzemeler,
-1 yumurta
-6 kasik nisasta
-1.5  büyük cay bardagi Seker
-1 büyük cay bardagi siviyag
-1 paket kabartma tozu
-2 yemek kasigi margarin
-1 paket kakaolu puding
-1  cay bardagi findik
-3 kasik  Kakao
-üzeri icin pudra sekeri

Yumurta ve Seker karistirildiktan sonra diger malzemeler ilave edilir ve iyice yogurulur .Buzdolabin da 1 Saat Kadar dinlendirilir.
Ceviz Kadar parcalar koparilir ve yuvarlanir .Üzerine bicakla cizikler atilir .180 derece de yaklasik 15 -20 dakika pisirilir .Soguduktan sonra üzerine pudra sekeri dökülerek servis yapilir.

 

Yorumlar

  1. Çayımın yanında olsaydı fena olmazdı:))
    elllerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. aşırı temizlik yapmak hiperaktivlik miymiş? Ben de çok seviyorum orayı burayı silmek, cam silmek ama hiperaktiv değilim:)ne diyeyim geçmiş olsun mu diyeyim:))kurabiyeler nefis gözüküyor
    eline sağlık canım...afiyetle ye
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bence artık doktorlar çok çabuk teşhis koyuyorlar sen canını sıkıp kendini sorgulama derim ben...
    Her insanın böyle halleri olur ara sıra ;)
    Kurabiye de çok leziz görünüyor.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Kurabiyeniz gerçekten unsuz mu yapılıyor acaba? Ben yapayım dedim ama tereddütte kaldım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. heh heee yine güldüm kiii.
    :)

    kurabiyeyi not aldım.
    kakao delisiyim dee.
    :)

    YanıtlaSil
  6. merhabalar ellerinize sağlık çok güzel görünüyor,takipçinizim bende bekliyorum:) http://birfiskelezzet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder