Venedik Gezi



Cocuklar kücükken bile gezmeye bayilirdim .Ufacik bebekler hasta olacakmis,uyku düzeni bozulacakmis demeden her firsatta ,heryere gittim .Gezme ,tozma ,bavul toplama dedi mi 5 dakika da hazirlanip kapinin önüne cikabilirim .Büyük kizim 5 aylik bebekken ,ailemin yanina gitmek üzere 17 saatlik tek basima otobüs yolculugu yaptim .Bir mola yerinde wc ye gidecegim sirada teyzenin biri tüm iyi niyetiyle
-"Bebegi ben tutuyum da sen tuvalete git kizim "demisti .Teklifini redederek bebegimi anakucagina taktim ve gözümden ayirmadim .

Kosullar ne olursa olsun ,firsat bulundugun da evden uzaklasmak ,ortam degistirmek güzel .Sirf Türkiye `ye gidecegim diyerek iki Kücük cocukla Frankfurta hizli trenle gidip ,dünyanin en büyük havaalanlarinin birinden Adana ucagina atlamisligim da vardir .Ehh Bunda ne var derseniz ,o zamanlar Almancayi hic konusamiyordum ve hizli treninin 2 sn de kapilarinin kapandigini da bilmiyordum .Tam trenden kucagimda kizim ,yanim da koca bavulum ve bebek arabasiyla inmeye calisirken diger kizim neredeyse tren de kaliyordu .

Cocuklar büyüdüler ,bana da gezmek kolaylasti .Simdi onlar da seviyorlar gezmeyi yeni yerler görmeyi .Esimle beraber ciktigimiz yaz tatilin de maalesef o yine de calismak zorundaydi .Venedik yakinlarinda randevusu vardi ve tüm gün yanimiz da olamayacakti .Biz ise cocuklarla tüm gün elimiz de harita dolastik ,gezdik ,kaybolduk ,nehir kenarin da oturduk gondollari seyrettik .45 C sicaklikta buldugumuz her gölge yerde mola verdik .San Marco meydanin da serin köseler aradik .Benim cocuklarla günü birlik gezim filmler de gördügümüz gibi Romantik ,lüks  degildi .Kaybetme ihtimalim yüzünden yanima sinirli para almistim .Venedikte turist ve kazik cenneti olunca ,cocuklarla  Sandwich yiyip .gondol sefasi yapamadik .Zaten gondol gelirleri ,italya bütcesin de önemli biryere sahip kanimca .Bu Kadar mi pahali olur ,ticarete dökülür ,dünyanin herbir kösesinden gelen turistlerin Venedik`te yaptigi ilk is Gondola binip ,resim cektirmek .

 
 
Gondollar heryer de .Gondollari kullanalar da pek havali sanki F16 kullaniyorlar  mübarek.
 
Venedigin El yapimi ,ustalik isteyen harika maskeleri.  
Ayni köprülerden birdaha bir daha gectik .Kisaca biz cok kaybolduk Venedikte.
 
Ev yapimi renk renk makarnalar. 
 
San Marco meydani .Her milletten her irktan insan .Türkler de yabana atilmayacak Kadar coktu. 
Kizlarimla ara sokaklar da .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Yorumlar

  1. Fotoğraflar harika, uzun uzun baktım çok teşekkürler, renk renk makarnalara bayıldım:) bu kadar seyahat sevdiğini bilmiyordum açıkça ben senin yerinde olsam asla kucağımda bebekle seyahate filan çıkmam hele hele tuvalete gitmem:))))kız Allah iyiliğini versin ya bebek mikrop kapsaydı! Ama başkasına emanet etmemekle de doğru yapmışsın...
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Firsat oldukca seyahat edebilmek farkli yerleri gormek degisik kulturleri tanimak ne kadar guzelk..Kizlarinda buyumus artik daha rahat gezebilme sansinda var:)) resimler cok guzel, ilk firsatta gitmek istedigim ulkelerden biri Italya..daha cok Florance yada Portofino taraflari..ama Venedike de ugramak isterim tabiki:)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. ne kadar şeker anlatmışsın ki.
    pek bi sırıttım.
    kızlar küçükken de maşallah gözün karaymış hani.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Geçen sene bizde çocuklarla bu geziyi yapmıştık,şansımıza sular hiç yükselmemişti. Gezmeyi sevmek ayrı bir meziyet ,bende çocuklar ufakkken paket gibi heryere götürürdüm.Şimdi ikisi de gezginci oldu.Cam balonlardan almadınız mı? Ben büyük itinayla taşıdım,astım.Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Ne demişler "çok okuyan değil çok gezen bilir". Ben buna inanırım. Başka dünyaları, başka mekanları merak etmek, bu enerjiyi hissetmek, neşeli ve ufku açık birisi olduğunuza delalet ediyor. Çocuklarınız çok şanslı...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder