Mayonezli Yumurta Salatası


Uzun zamandır blogumla ilgilenemedim ,kisaca tariflerimi yazıyorum ,çıkıyorum .Vakit azligindan degil ama  ,sanirim bir süre sonra insan sıkılmaya basliyor.Yeni ugraslar ariyor .Hele benim gibi farkli ilgi alanları olanlar için blog olayı mesakettli bir is.

Yemek yapmayı seviyorum ama yazmaktan cok hoslanmiyorum.Zaman Zaman bilgisayarin önünde oturdugum da neden bunlari yaziyorum diye  düsünüyorum.Sonra aklima geliyor ,yüzünü görmedigim birsürü arkadasim oldu  sanal dünya da . Sayfalarini takip ettigim ,evini ziyaret etmis gibi oldugum bir cok blog arkadasim  var.Kim nereye gidiyor ,kim  hasta ,kimin çocuğu oldu bilgilerini aliyorum .Onlar da ayni sekil de benim sayfami ziyarete geliyorlar .Bize 20 yil önce bilgisayar böyle kullanilacak ,Internet ortaya çıkacak ,dünyanin bir ucunda arkadaşlarımız olacak deseler ,ağzımız acik kalirdi.

Bu teknoloji hangi ara böyle ilerledi .Kocaman 1 kg cep telefonlari tasirken ,nasil böyle cep telefonundan tv izler olduk .Hic anlayamadim ,zaten teknolojiyi hic cozemedim .Bundan sonra ki asama nedir acaba?Teknoloji nereye Kadar ilerleyecek ?Sanirim artik ışınlanacağız.Otobus ,tren kalmayacak , istanbula mi gitmek istiyoruz .Hooop 5 sn de memleketteyiz .Negüzel olurdu .Ilgililere sesleniyoruz ,bekliyoruz teknoloji de ki gelismeleri merakla.

Teknolojiyle hasir nesir olurken pazar  Sabah kahvaltısına  mayonezli yumurta hazirladim .Büyük kizim haşlanmış yumurtayı sevmiyor ama böyle salata olarak yapti mi tabağı sıyırıyor .Pazar günleri ailenize sizin de kolayca hazırlayabileceğiniz bir salata .Siz de bıktıysanız haşlanmış yumurtadan ,değişik bir alternatif olabilir .

Malzemeler,
-6 adet haşlanmış yumurta
-1 kase yogurt (suyu süzdürülmüs)
-1 cay bardagi mayonez (Arzu ettiginiz sekilde miktari artirip azaltabilirsiniz)
-Yarim cay kasigi hardal
-1  yemek kasigi zeytinyagi
-1 yemek kasigi siviyag
-Kirmizi pul biber

Mayonez ve yoğurt çatalla karıştırılır .Zeytinyağı ,hardal ,tuz eklenir .İri doğranmış,haşlanmış yumurtaları  ilave edilir .Salata tabağına alınarak üzerine hafif yakılmış kırmızı bul biber eklenir .
Afiyet olsun .



 

Yorumlar

  1. Ah o teknoloji ahh. Bizim evde her kesin alinden dusmez oldu. Iki cift lafin belini kiramaz olduk.. Uzuluyorum ama mecbura hayatimiza girmis.. Sadece belli saatlerde sinirlamak en iyisi ..
    Eline saglik olsun canim.. Mayonez hardak yumurta super lezzet olmustur eminim

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar canim,
    teknoloji güzel bir sey,ona ayak uydurmak da cok güzel. Tabiki bunun yaninda her kullanim sinirli olmakla beraber.
    Yumurta salatasi da harika olmus ellerine saglik canim,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bunu da yapıcem. of of ne güzel olur yaa.
    :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder