Yılbaşı Kutlaması


Yeni  bir yıla yeni umutlarla gireli 3 hafta oldu .Günler o kadar hizli geciyor ki , bir bakmışız yaz gelmis ,bayram geçmiş ,yeni bir yili devirmişiz .

Gecen sene kizimin hastalığı sebebiyle yeniyili kutlayamamistim .2013 e girerken gözyaslarim sel olup akmıştı ,havai fisekler patlatilirken kizimin hasta olma düsüncesi bile beni yataga yikmisti.Ne Kadar olumsuz düsünmüs ,ne Kadar korkmustum .Interneti hatim etmis ,doktorlarin bile aklina gelmeyen hastaliklari kesfetmistim .Cok sükür ki bekledigim gibi olmadi ,Allah yardim etti ,kizim da ufak bir troid rahatsizligiyla bu durumu atlatti .
2013 e aglayarak girdim ama 2014 ten umutluydum .Birkac ay önceden yilbasi planlari yapmaya basladim .Arkadaslarimizla ,sevdiklerimizle beraber kutlamak istedik .Ama evlere kis  gunu, coluk cocuk kalabalik parti yapma Fikri hicbirimizi acmadi .Bir ev de toplandigimiz da her ne Kadar yiyecekleri  yanimiza getirsekte ev sahibine yine de zorluk oluyor .Evi temizlemesi ,toplamasi yine ev sahibine kalıyor .

Bu yüzden ne arkadaslarimizdan vazgectik ne de  büyük bir parti fikrinden .Bir arkadasimiz kutlama yapilabilecek bir yer ayarladi .Icin de mutfagi ,Tabak ,canagi olan Uygun bir yer kiraladik .Yakinda ki restauranttan da  yiyecekleri ,salatalari ,pizzalari ,et yemeklerini ismarladik .Geriye kaldi tatlilar ,onlari da kendi aramiz da paylastik ,Her aile bir Pasta ,Tatli yapip getirdi .

Müzik sistemimizi esim ayarladi ,farkli ülkelerden gelen arkadaslarimiz oldugu icin sadece türk muziklerimiz  olmadi .herkes eglensin ,dans etsin diye  gitar calip ,sarki söyleyen iki genci de ayarladik.Böylece canli müzigimiz de oldu.

Tüm masraflari da kendi aramiz da paylastik .Tahmin ettigimizden daha cok eglendik ama biz daha cok yorulduk .Yine de cok güzel gecti .

Acgözlülük yaparak ,yetmeyecegini düsünerek fazla yemek siparisi vermisiz  ve yemeklerin yarisi kaldi .Gece 3 te evlerimize dagildik ama ertesi gün tekrar bulusmak üzere ayni grubumuzla sözlestik .Anahtari biz de olan lokal de ögleden sonra tekrar buluştuk ,kalan yemekleri isittik  ve hepberaber ortaligi toparlayip temizledik.

Hepimiz icin degisik  bir kutlama olmustu .Umarim yeniyil da hepimizin hegünü ,  aksami gibi umutlu ,heyecanli gecer.

 

Yorumlar

  1. .Kizinizin iyilesmesine cok cok sevindim. Cok zor gunler gecirdiniz biliyorum neyseki hepsi gecmiste kaldi..Bundan sonra hep boyle guzel kutlamalar olsun dostlarinizla. En guzelini yapmis bir yer ayarlamis hep birlikte orada kutlamissiniz..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Bundan sonra 2014 sizin hep güzellikler, keyif ve sağlık getirsin inşallah...

    Sevgiler
    Evren

    YanıtlaSil
  3. Canım,
    en iyisini yapmışsınız. Keyifli ve bol ikramlı bir gece olmuş.
    Mutsuzlukların giden yılda kalması dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. Oh ne iyi hem eğlenmiş hem kimse eziyet çekmemiş..Mutlu bir sene dilerim..Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder