Kakaolu iki renkli kek

Elim hic gitmedi bilgisayara Yazi yazamadım kutlama yapamadım uyuyamadim maden faciasından sonra. Ekmek parası kazanmak icin yerin yedi kat altında çalışan namuslu insanları düşündüm. Helal kazancın ne kadar zor olduğunu ,  insan hayatının ise nekadar ucuz olduğunu. Bugüne kadar hiç bir madenci tanıdığım olmadı, madenlerin yerini bile bilmem. Ama onların acısı benim acim bizim acimiz oldu. Hepimizin ciğeri yandı , modern kölelikte evlatları için calisan canlara.
Ben ne desem boş, bu iş inşallah , , maşallahla da geçmiyor. Sadece önlemler alınmalı ,  hayatlar bu kadar ucuz olmamalı. Arkadaşım Ayse den çok tatif alıyorum  , guveniyorum.Kisa bir süre aldigim kek tarif;
3 yumurta
3 cay bardağı şeker
2 yemek kaşığı margarin
2, 5 çay bardağı süt (ılık)
1 vanilya
1 paket kabartma tozu
6 çay bardağı un
2 yemek kaşığı un

Ilk olarak yumurta ve şeker mikserle güzelce cirpilir. Kakao hariç diğer  malzemeler ilave edilir.  1 kase kadar hamur ayrılır ve kakao ile karıştırılir.yalniz cok kati oldu ben ayrıca bu kısımda yarım çay bardağı süt ilave ettim.kek  kalıbı margarin ile yağlanir önce beyaz kek hamuru nun bir kısmı dökülür ortaya kakaolu hamur ve onun üzerine de kalan hamur dökülür. 180 derecede fırında pişirilir. Herkese şimdiden iyi haftasonları.

Yorumlar

Yorum Gönder