Manolya Puding

Bloglari gezerken ,yemek sitelerin de dolasirken insanin istahi aciliyor .Gördügü herseyi denemek istiyor .Agzinin suyu akiyor ,ben de bu aralar bu pudingi cok gördüm .Hazir pudinglerden nefret eden birisi olarak ,ev yapimi harika görünüslü pudingi yapmaya karar verdim .

Dün ise beni icin gercekten zor ve sanssiz bir gündü .Anahtari ,cantami ,cüzdanimi evde unutarak ,kapiyi güzelce kapattim .Bir saniye sonra ise cok gecti ,yanimda ne para, ne telefon  vardi .Yürüyerek gidip cilingir buldum ,allahtan adam bana güvendi de parayi sonra ödememi kabul etti .Bizim kapinin ise masallahi varmis ,bir saat ugrasmasina ragmen kapiyi acamadi cilingir .En sonunda o kapiyi acmayi ben ise evime adim atmayi basardim .

Aksam ise bir arkadasim bana kahve icmeye gelecekti ,anahtar ,kapi ,cilingir stresini yenmek icin mutfaga girmek yine cok iyi geldi .Böylece bana  manolya pudingini denemek icin  bir firsat oldu .

malzemeleri ,

1 kg süt
6 yemek kasigi toz Seker
3 yemek kasigi nisasta (ben evde son anda olmadigini farkedince pirinc unu kullandim)
1 yumurta
1 paket vanilya
2 yemek kasigi un
1 paket  sivi krema

1 paket pötübör bisküvi
karisik meyve konservesi veya istenilen bir taze meyve

ilk olarak  pudingi hazirlamak  icin  krema ve vanilya haric tüm malzemeler tencereye alinir ,orta ateste sürekli karistirilarak pisirilir ,vanilya eklenir .katilastiginda alti kapatilir ilk sicagi ciktiktan sonra krema katilir ve mikserle iyice cirpilir .

Bisküviler un haline getirilir . Cam kaselerin icerisine önce bir kasik bisküvi tozu konur ,kasikla  hafif bastirilir . üzerine birer kasik puding ve suyu süzulmüs meyve konservesinde ki meyveler konur .Sonra birer sira daha ayni sekilde yerlestirilir. Servisten hemen önce en üste bisküvi tozu eklenir .Afiyetle yenilir .

Özellikle yemeklerden sonra rahatlikla yenilebilecek cok hafif bir Tatli .Herkese iyi haftasonlari .....

Yorumlar

  1. çok geçmiş olsun bazen dalgınlık işte oluyor böyle :)
    çok nefis gözüküyor puding ellerinize sağlık :)
    güzel hafta sonları dilerim..

    YanıtlaSil
  2. Benin de basıma gelmişti yurt dışındaki cilingirler öyle pahalı ki inanın evin kapısını alırsın o parayla. Bir daha Allah yaşatmasın bizden 250€ almistilar.
    Bu Pudingi ben de denedim ve çok beğendim, sunum guzel ellerine saglık cnm.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder