Cappuccino aromali kek


Bu aralar bloguma duzenli yazi yazamamamin bir sebebi var .Arkadaslarimizla beraber bir yardim calismasi yapiyoruz.Kullanilmis ama temiz durumda ki cocuk kiyafetleri ,ayakkabilari ,okul gerecleri,okul cantalarini toplayarak Turkiyeye gonderecegiz .Okullarda ihtiyaci olan cocuklara 1.elden dagitilmasini saglamaya calisiyoruz.Bugun itibariyla esyalari toplamaya basladik.Bizim kilerlerimiz de ,dolaplarimiz da beklettigimiz kiyafetler umarim ihtiyaci olan cocuklarin isine yarar.Bu konu ile ilgili ayri bir yazi yazmayi dusunuyorum.Ama ilk olarak bugun acele yaptigim cappuccino aromali keke gelelim.Arkadasimin esi ,esyalari toparlamamiz icin deposunu bize acti.Bu kekte onun isyerine dogru yola cikti
Hatta blogum oldugunu son anda hatirlayarak kapinin onunde kekin fotografini cektim.Artik goruntu nasil olduysa ,idare edin.

Acele yapilan kekte kullanilan malzemeler,
-3 yumurta
-1 su bardagi sut
-1 su bardagi seker
-yarim su bardagi siviyag
-4 yemek kasigi toz cappuccino
-1 fincan dovulmus findik
-1 paket kabartma tozu
-2.5 su bardagi un

Ilk olarak yumurta ve seker iyice cirpilir.Icerisine diger malzemeler eklenerek guzelce karistirilir.
Yagli kagit serilmis firin tepsisine dokulur .180 derece de 35 -40 dakika pisirilir.
Uzerine pudra sekeri dokulerek ,servis yapilir.


Yorumlar

  1. Belki foto daha belirgin olabilirdi ama olsun emek vermişsin bizlerle paylaşmayı hedeflemişsin bundan güzel tat olurmu ellerine sağlık. Yardım çalışmalarınız için de sizi kutlarım. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Yardım çalışmalarınız çok sevindirici. Ben kendi blogumda bununla ilgili bir yazı yazmıştım. Kullanmadığımız herşeyi vermeliyiz başlığı altında, belki size yardımı dokunur yazdıklarımın. Hakikaten yardıma ihtiyacı olan çok kimse var ve bence, kullanılmayan eşyaların depolarda çürütülmesi büyük israf ve günah. Mübarek günlerde büyük sevap, dilerim yerine ulaşır... Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder