Gofret pastasi

Hayatimizi ne kadar karmasik hale getiriyoruz bazen.En basta da ben.En basit olaylari bile arapsacina cevirmekte ustume yoktur.
Temizlik yapacaksam ,ellerim aciyana kadar yaparim,mutfaga girersem onu da yapayim bunu da deneyim diyerek saatler geciririm.
Basit yasayan basit hareket eden insanlari seviyorum ,kendim oyle olamadigim icin onlara imreniyorum.
Ukraynadan gelen arkadasim Anna'nin gecen hafta dogumgunu idi.40 yasina girecegi bu dogumgununu bizimle gecirmek istedi.Almanya da sonu 0 ile biten dogumgunleri daha ozel kutlaniyor ancak ukrayna da durum tam tersi imis .Ozellikle 40 .dogumgunleri cok satafatli kutlanmaz ,bunun kotu sans getirilecegine inanilirmis.
O yuzden Anna da kalabalik bir parti duzenlemek istemedi .Birkac arkadasini  kahvaltiya davet etti.
Tatli olarak ise Rusya da cok yapilan bu ikrami getirdi.
Tarifi ise cok basit ,Rus marketlerinde kolayca bulunan buyuk gofretler ve karamel {ya da bal}
Kare yada yuvarlak sekilde ki gofretler arasina karamel surulur.4 Kat ayni sekilde ust uste hazirlanir.Hazir kutuda karamel yok ise bal kullanilabilir.Araya findikta konulabilir.
En ustu ise renkli seker yada hindistan cevizi ile suslenir.
Hazirlandiktan sonra 5-6 saat dolapta beklemesi iyi oluyormus.Bizim kagit helva gibi oldukca tatliydi.
Denemek isteyenlerin bilgisine...

Yorumlar

  1. değişik ve güzel bir tarif canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Değişik bir pastaymış, ellerine sağlık, kolayda hem. Bizim kağıt helvalar ile yapılır bu..Afiyet olsun. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. İlginç bir tarfmiş. Meyveyi sulandırdığı için konulmuyor, olmalı. Yine de muz ve bence hindistancevizi rendesi giderdi. Sizce? Sevgilerimle.
    Bir de ben de biraz sizin gibiyim galiba. Her şeyi detaylıca olsundiye didinenlerden. Hayırlısı. Dert etmeyin. :)

    YanıtlaSil
  4. İlginç bir tarfmiş. Meyveyi sulandırdığı için konulmuyor, olmalı. Yine de muz ve bence hindistancevizi rendesi giderdi. Sizce? Sevgilerimle.
    Bir de ben de biraz sizin gibiyim galiba. Her şeyi detaylıca olsundiye didinenlerden. Hayırlısı. Dert etmeyin. :)

    YanıtlaSil
  5. ufffff ya bunu anneme yaptırcam :) ödül verdim ki sanaaaa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder