Ananasli Puding

Bilgisayari  ve blogumu özlemisim .Ne hos oldu tekrar yazmak .Maalesef gecen hafta bir tatsizlik yasadim ,cep telefonum bozuldu ve tüm fotograflarim yokoldu gitti .Blogum icin hazirladigim yazilar ,yemeklerin resimleri de böylece uctu .Oysa yeni denedigim tatlari blogumda  paylasmayi düsünüyordum .Biriktirdigim kelimeleri ,gezdigim yerleri  yazmak icin bekliyordum .Bu hayal kirikligi ile blogumu da ihmal ettim tekrar birseyler yazmaya üsendim .

Aslinda blog yazmanin engüzel tarafi bildiklerini ,düsüncelerini ,yasadiklarini  herkesle paylasabilmek .Hele de hic tanimadigin insanlarla busayede tanisabilmek .
Tabii diger taraftan da Internet ve blog yazmak insanlari teshircilige mi davet ediyor diye dusunuyorum .O yüzden cok özel seyleri paylasmamaya dikkat ediyorum .
Blogumu ve blog arkadaslarimi da ayrica cok degerli buluyorum .
Bu ara bolca evde oturuyor ,dizi izliyor .örgü örüyorum .Yaklasan kis günleri demek evde pineklemek ,battaniye altinda oturmak demek ,ben de simdiden keyfini cikariyorum
Gecen gün cok sevdigim bir arkadasima giderken yaptigim Tatli tarifi var bugün .Ama birgün önce yapip dinlendirmenizi tavsiye ederim .
Malzemeler
puding icin
1 kgsüt
6 yemek kasigi toz Seker
3 yemek  kasigi nisasta
1 yumurta
1 paket vanilya
2 yemek kasigi un
1 paket sivi krema

1 paket petibör biskuvi
1 paket ananas konservesi
Üzeri  icin
1 paket kremsanti
Ilk olarak puding malzemeleri  vanilya ve krema  haric tencereye konur karistirilir  ve pisirilir .Son olarak vanilya eklenir .Soguduktan sonra icine krema eklenir .mikserle karistirilir .
Bisküviler robotta un gibi olacak seklide cekilir .Kremsanti hazirlanir ve dolabta sogumaya birakilir .

Borcamin en alt kismina biskuvi unu konur kasikla bastirilir üzerine pudingin yarisi konur ve suyu süzülmüs ananaslar eklenir .Bir üst kata ayni  sekilde biskuvi ve kalan pudin konur .Iyice soguyan krem santide üzerine güzelce yayilir .

Bir gece buzdolabin da bekletildikten sonra lezzeti ve kivami cok daha güzel oluyor simdiden afiyet olsun herkese.








 

Yorumlar