Bisküvi tatlisi

Bilgisayarim bozuldugu icin uzun zamandir cep telefonundan yazilarimi yaziyorum.Ne zor oluyor ,ne uzun suruyor kisa bir tarif bile yazmak .Blogumdan ayri kalamiyorum,yaptigim cogu yemegin, pastanin ,tatlinin forografini cekmeye herzaman firsat bulamiyorum.Ancak yine de aklima gelen heran fotograf cekip,tarifleri  sayfamda paylasiyorum.Ama blog arkadaslarimi ihmal ediyorum ,sitelerini ziyaret edemiyorum maalesef.
Gecen gun bir arkadasimda yedigim tatliyi cok begendim.Cok satafatli gorunen ,tatlinin tarifini anlatinca sasirdim.Bu kadar basit oldugunu tahmin edememistim.En kisa sure de yaptim ve neredeyse hepsini kendim yedim.Cok lezzetli ve gercekten cok basitti.Ama mutlaka bir gun onceden hazirlamak gerekiyor .Dinlenince ,ertesi gun cok daha lezzetli oluyor.
Kullandigim malzemeler,
-Biskuvi
(Almancasi 
Eierplatzchen yani yumurtali biskuvi
)
-bir paket krem santi[cirpilmis hazirlanmis]
-1 kutu seftali meyveli yogurt
-Biskuvileri islatmak icin sut
-Hindistan cevizi
Aslinda tarifin orjinalin de meyveli yogurt yoktu ama ben kremsanti ile karistirarak kullandim ve begendim.

Biskuvilerin bizim bebe buskuvisinden tad ve yogunluk olarak pek farki yok.
Sadece sekilleri yuvarlak.
O yuzden diger benzer buskuvilerle de tarifin denenebilecegini dusunuyorum.
Yuvarlak biskuvilerin duz tarafina hazirlanmis sogutulmus krem santi surulur diger buskuvi uzerine kapatilir ,Sute daldirilip cikarilir ve heriki yuzu de iyice hindistan cevizine bulanir.Bu kadar iste tatlimiz .Ertesi gun de afiyetle yenir.

Yorumlar