M&M li Dogumgunu Pastasi

Evimizin yeni uyesi ile ugrasmak tum zamanimizi aliyor.Ev de bir hayvanin olmasi gercekten kolay degil .Hergun ciddi anlam da temizlik yapmama karsin ,tuylerinden rahatsiz oluyorum.Ya gozleri kapayip gormemek ya da benim gibi ugrasmak gerekiyor.Cocuklarin mutlulugunu onu ne kadar sevdiklerini gorunce ben de sadece kopegin temizlik isi ile ilgileniyorum .Zaten o kadar kucuk ki ,bir bebek gibi bize muhtac karni acikirsa agliyor ,yalniz kalinca agliyor,minik bir canlinin gozunuzun icine bakarak ilgi ,yemek beklemesi ,aglamasi. En vicdansiz kalpleri bile yumusatir o bakislar...
Noel tatili sebebiyle cocuklar ev de Lui ile bolca oynayip ,kucaklasiyor,seviyorlar.Hepsi hayatlarindan cok memnun.
Arkadasimin kizi Dilay'in dogumgunu icin hazirladigim sipsak pasta.Bu sefer cocuklari cooook tatli seker hamurundan kurtarmak icin M&M ya da bonibon kullandim.Yaspastalar birgun once hazirlanip dolapta dinlenince tadi daha guzel oluyor .
Akilli Dilayimiza uzun ve saglikli bir omur diliyoruz.Sansi bol olsun .
Gelelim pastamiza,
-3 Katli Kakaolu hazir pasta tabani
-Kakaolu puding[iki paket]
-Damla cikolata
-Suslemek icin M&M
-Pasta tabanini islatmak icin meyve suyu
Hazir kekin katlari meyve suyu veya sut ile islatilir.
Puding uzerinde ki tarife gore pisirilir .Ben Sut olcusunu bir cay bardagi azalltim boylece biraz daha kati oldu puding.
Islatilan keklerin arasina Puding ve damla cikolata yerlestirilir.Arzu edilirse meyve dilimlerin de konulabilir .En uste kalan puding surulur .Buzdolabin da dinlendirilir ertesi gun suslemeleri yapilir .Cocuklarin bayilacagi bir pasta oluyor.Simdiden afiyet olsun.

Yorumlar

  1. Bencede çok zor evde hayvan bakmak ben çok şikayetçiyim ama malesef bizde de var. Allah kolaylık versin ha bire sil süpür. İyi yıllar doğum günü olan küçük hanıma da öpücükler..

    YanıtlaSil
  2. Tüy dökme sorunu olmada ben de istiyorum ama her yerde geziyor tüyler vazgeçiyorum bunu düşününce de

    YanıtlaSil
  3. Canııımmm Canlı Dostlarımız onlar bizim... Onlarsız bir hayat düşünemiyorum... Bu arada ellerine sağlık...

    Sevgiler
    Evren

    YanıtlaSil
  4. – Lúc phát hiện ra chỗ này, tôi đã từng nghĩ sẽ đến ngắm sao cùng người mình yêu. Tựa vào vai người đó, vừa ăn kem, vừa ngước nhìn trời, vừa nghe người đó hát,… như vậy, ch Tiếng anh cho người đi làm
    Tiếng anh cấp tốc
    Luyện thi toeic tại hà nội
    Tiếng anh cho người lớn tuổi
    Tiếng anh cho người mới bắt đầu
    Học tiếng anh tại hà nội
    dạy tiếng anh cho doanh nghiệpẳng phải là hạnh phúc lắm sao?
    – Ừ, hạnh phúc, nè, tôi có vai nè, có cần tôi đi mua kem không? Còn nữa, cô thích nghe hát bài gì?
    – Có thể do tôi và cô có duyên phận…
    – Nếu tôi yêu cô…
    – Đây là lần cuối cùng

    YanıtlaSil

Yorum Gönder