Yogurtlu Arpa Sehriye Salatasi

Bu sene buralara bir turlu kis gelmedi.Eldivenlerimizi ,atkilarimizi dolaptan cikarttik bekliyoruz .Lapa lapa kar yagsa ,hertaraf bembeyaz tertemiz olsa,cocuklar kartopu oynasa diye ama yok...Kara hasret kaldik 3 yildir.Almanya da bolca yagmur var .Yagmurlu havalar da benim icin ev de oturup ,temizlik yapmak ortalik toparlamak demek.
Cekmeceler yerlestirilir ,dolaplar duzenlenir raharca atilacaklar ayiklanir yagmurlu gunler de.
Son gunler de kiler de kullanmadigimiz esyalarin resimlerini cekmekle mesgulum .Cocuklarin giymedigi kiyafetleri ,ayakkabilari bir internet sitesinde satmaya calisiyorum.O kadar da birikmis ki ...Sanki ne bulsak almisiz.Ya da begenmemis kenara koymusuz .Bakalim ben satmaya ,degerlendirmeye calisiyorum.
Kendime ugrasacak isler buldukca mutfagi fazla girmiyorum.Daha kolay ,daha pratik yemekler yapiyorum.Sirada cevizli ve yogurlu arpa sehriye salatasi var.
Gerekli malzemeler
-1 su bardagi arpa sehriye
- yogurt
-sarmisak
-misir konservesi
-salatalik tursusu
-ceviz
-zeytinyagi
Arpa sehriyeler tuz ve siviyag eklenmis kaynar su da yumusayincaya kadar haslanir.Sonra suzulur.
Dogranmis salatalik tursusu ve
Yikanan misirlar eklenir .
Ayri bir kasede istenilen olcu de sarmisakli yogurt eklenir .Ben suzme yogurt kullaniyorum.
Iri dovulmus ceviz ile katistirilir .
Zeytinyagi ve tuzu ilave edilir .Afiyetle tuketilir.

Yorumlar

  1. besleyici e güzel bir salata olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ben hiç fazla eşya tutamıyorum evde, ama satış olayını hiç düşünmedim doğrusu.salata da çok güzel olmuş, benimde sırada bekliyor tarifim buna benzer, ama farklı:) ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder