Marakeş gezisi

Uzak kalinca ne kadar zor oluyor tekrar basa donmek.
Sanki asirlar geciyor , yeni sozler yeni konular bulamiyorum.Oysa ne kadar cok sey oluyor hayatimiz da ...bazen huzunlu bazen mutlu gunler yasiyorum ben de hepiniz gibi.Aileden uzakta olmanin huznu kimi gun de kavga gurultuden uzak olmanin huzuru ile.
Cok onceden ayarlamistik bu geziyi.Marakesi secmemizin tek sebebi ise Almanyadan ryanair ile ucuz bulmakti.Planimiz ise paskalya tatilinde annemin buraya gelmesi bizim de bir haftaligina Fas'a kacmamizdi.Cocuklar bizimle bu tatile gelmek istememisti.Annemin  son haftalanmasi ile planlarimiz da degisikllik yaptik.Herseye ragmen gezimizi de iptal etmedik.Cocuklari sevgili arkadaslarimiza emanet ettik ve bir hafta baska bir dunya da yasadik.
Cogunlukla Avrupa ulkelerine gittigim icin Fas bana cok farkli geldi.Insanlarin kiyafetleri , dar sokaklari , kocaman avlulari olan evleri ,fakirlikleri ...sanki 100 yil once ki Anadolu da dolasiyordum.Zaman tunelinden gecmistim.Gordugum yemekler istahimi kapatiyor , pislik dolu ara sokaklar icimi kaldiriyordu.Tum bu goruntulerin disin da daha modern bir yerlesim alani da vardi.Daha luks binalar , markalarla dolu alisveris magazalari.Ama biz halkin yasadigi, nefes aldigi , gercek fasi gorebilecegimiz yerleri tercih ettik.Asagida paylastigim  resimleri incelerseniz daha  nedemek istedigimi daha iyi anlarsiniz.

Yorumlar

Yorum Gönder