Barbie Pasta

Kızımın arkadaşı Carenin  doğumgünüydü .6 yaşına giren Caren'e annesi güzel bir doğumgünü partisi hazırlamıştı .Ben ise  ona isminin yazılı olduğu pembe renkli kurabiyeler hazırladım .Annesi manal ile birlikte Barbili pastasını da yaptık .Diğer kremalı pastalar kadar şeker hamurlu pastaların tadı güzel olmasa da görüntüsü çocular için çok dikkat çekiciydi .Her gören  çocuk  şaşkınlıkla barbiyi seyretti ,elbisesin parmakladı ,dürtükledi .
Arkadaşımın sofrasın da kızı için yaptığı aperatifler çok hoştu .Sizin için resimlerini  çektim .Özellikle hazır kek tabanından yaptığı  çikolatalı pastayı bonıbonlarla çok güzel süslemişti .Örnek olması açısından aşağı da fotoğraflarını yayınlıyorum .

Gelelim ilk defa denediğimiz Barbie  pastaya .İnternetten yapılışı tekniğiyle ilgili bilgi aldıktan sonra  çalışmanın çokta kolay olmadığını belirtmem gerek .Şeker hamurunu pastanın üstüne geçirirken  parçalandı .O yüzden eteğine fırfırlar yaptık ,boncuklarla süsledik .Şeker hamuru öyle bir  ürün ki   gerektiğinde üstünü yamalarla ,süslerle düzeltebiliyorsunuz .En azından benim gibi acemiler bu yollara başvurabiliyor .Butter Crema tekniklerin de bu tür düzeltmelerin yapılamadığına eminim .
Barbie pastası  için ,
-2 adet  küçük yuvarlak pasta
-2 paket krem şanti
-1 kutu meyve konservesi
-yeteri kadar şeker hamuru ,renkli süsler

İlk olarak barbinin saçını toplayarak   bacaklarını streçle tamamen kapatalım.
Krem şantiyi hazırlayalım.
iki katlı pasta tabanının arasına krema sürelim meyve döşeyelim .Üstüne ikinci katı .onun üstüne de 2. pastayı oturtalım .tekrar krema ,meyveleri koyarak .En üstüne diğer parçayı koyalım .Bizim kullandığımız hazır pasta tabanının ortası delikti biz özellikle delmedik .En üstüne barbinin  belinin geldiği kısma bir donut yerleştirdik .Dışını tamamen krem santiyle kapladıktan sonra barbiyi içine  dikkatlice koyuyoruz .Ve  şeker hamurunu merdaneyle açarak  istediğimiz gibi barbimizi süslüyoruz
Arkadaşım gögüs kısmına hafif bir v yaka yaparak .Dekolteyi incilerle süsledi.Nasıl beğendiniz mi süslü Barbimizi ?



Caren gibi kahverengi saclari vardi Barbinin.

Yeni aldigim harf kaliplarini  ilk defa kullandim . puantiyeli ilk kurabiye  calismam oldu .
 Cherry domatesler, minik mozarelle peynirleri , balsamik sos birbirine bukadar mi yakisir .
 Peynirli ,mantarli ,ton balikli  arkadasimin yaptigi pizzalar .

 Meyve kokteylleri  gercekten cok lezzetliydi .En kisa sure de ben de deneyecegim .
 Kakaolu pastanin ustunu bonibonlarla suslemek guzel bir fikir .
Masanin genel görünüsü .Nice uzun saglikli yillar caren...Masallah.

Yorumlar

  1. Acemiyim deyip o pastayı mı yaptınız? Bne de öyle acemi olmak istiyorum. Büfede saklanır o yenmez bence. Sofrada gerçekten çok şık. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. benim ki acemi isi ilhan bey,arkadasimla kafakafaya verdik ancak bu kadari oldu.yine de nazik yorumunuz icin tesekkurler.

    YanıtlaSil
  3. Caren'e nice sağlıklı yaşlar ..
    Pastaya bayıldım,ilk fırsatta yapmayı çok istiyorum..
    Ellerine sağlık canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoktun buralarda meliha,hallettin mi saglik problemlerini.gecmis olsun birkere daha.

      Sil
  4. herkesin eline emeğine sağlık canım herşey harika görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadinbudu kofte tarifin resimlerin neydi oyle.beni benden aldi.

      Sil
  5. Ellerinize sağlık hem pasta hem de diğer ikramlar harika. Özellikle de kakaolu pasta.

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canim ,arkadasim cok guzel suslemisti sekerlerle.sevgiler.

      Sil
  6. Ellerinize saglik, hersey cok güzel pasta da harika olmus....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol annesi cok hos bir sofra hazirlamis.dogum gunleri hep guzel gunler olsun.

      Sil
  7. ellerine sağılık canım,şirin barbi olmuş,ikramlar ise süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol mazes,ilk deneyim ancak bukadar oldu.birdaha kine daha iyi olur umarim.

      Sil
  8. emeği geçenlerin ellerine sağlık.çok güzel olmuş....yırtıkları kapama fikri değişik bir elbisye dönmüş..harika:) doğum günü çocuğunun doğum gününü kutluyorum.nice yıllara olsun..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin barbie ni gordukten sonra ben ogrenci sayilirim.tesekkurler.

      Sil
  9. hepsi güzelmiş. pizalar hele o balsamik onu yapcam.
    :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder